Saturday 18 January 2014

ojdå.

Nämen hej, lovelies, det börjar vara ett halvår sen, kanske det är dags igen.
Danielas ivriga bloggskrivande smittar av sig, så nu ska jag väl berätta om min dag eller vecka eller vad det nu blir..

For till gymmet på morgonen, yay! Eller alltså kom just därifrån. Kom dock fram till att det kanske inte var världens bästa idé, seeing as jag hostar och snuvar och gör sånt man gör när man är flunssig. Men var i alla fall duktig i ca 35-40 minuter. Jag vet vad ni tänker, men som sagt: flunssa.

På kvällen ska jag till dragsvik, allas favoritplats, där jag (+hans familj) ska fira älskling Antons 21-årsdag. Äntligen är han i min ålder! haha =)
Hatar att han måste vara inne på sin födelsedag. Actually, jag hatar att han måste vara inne varje dag. Men vi måste bara göra det bästa av situationen.

In i veckan var jag sjuk och kunde inte fara på sånglektion, eftersom halsen hatar mig. Ville kolla en låt som jag ska ha till stagenight i Ekenäs. Det fick bli till nästa vecka.
Min "ät nu inte så mycket dåligt" går inte bra, eftersom vi fick pannkakor till efterrätt på torsdag. It's too hard to resist >.< men hade både äpplen och mandariner på rummet, så det kändes alltid bra att kunna äta sånt till kaffe.

Kanske det här räcker för en post, ska försöka skriva mera. Also, om det finns nåt konstigt stavfel eller nåt, så är det min telefon som bråkar =)

//Leithinan

No comments:

Post a Comment