Friday 14 February 2014

The theory and the beautiful (modus)

Länge sen sist, stagenight gick superbra, veckan med Anton var underbar och Valentine's gig igår var det fånigaste vi nånsin gjort. Det blev liksom att "oj, vi moka, men det har nu ingen skillnad, prrfft, vi kör bara.
Har läst klart Wuthering heights, och har börjat på Exploring the Language of poems, plays and prose. Poesi är inte riktigt min grej, så jag längtar efter att få läsa om pjäser. Bara tre böcker kvar efter det... Hoppas jag hinner =/
På sportlovet ska jag försöka orka göra arkadas förhandsuppgifter.. fotot vet jag inte hur jag ska ta, måste säkert låna någons kamera, min telefon är inte SÅ bra.
Äugh, sen kommer ännu metropolia på. Och pianoexamen. Bara att jobbajobba så hårt jag kan. Eller orkar. Mest orkar.
Annars var gårdagen ganska uppochner. Fick ett hemskt sårande svar av en kompis då jag sa att jag saknar Anton, och jag vet inte riktigt varför. Men så fick fantastiska Jenks och Mimmi mig att skratta bara en halvtimme senare. Att de orkar. Fast de kanske inte märkte att jag behövde uppmuntran. Det har ingen skillnad.

//Leithinan

Just det! Började ju skriva det här för att Teddy plötsligt kom på att temalåten till Kauniit ja Rohkeat är mixolydisk! Och så skulle vi sjunga den =)

No comments:

Post a Comment