Thursday 9 October 2014

Boom!!

Dagen började så dåligt. Kände mig halvdöd då jag vaknade, helt enkelt utslagen. Hade dock bestämt mig för att länka hem från skolan, så jag tog mig upp. På väg (springandes) till bussen tappade jag min jacka som jag sku inte hade lagt på mig, och lät Anton springa, och hinna, till bussen. Orkade inte med nåt, så jag gick in och la mig på soffan. Kanske jag skulle orka nåt igen den här dagen. Tvingade mig upp och lade två brödskivor i rosten. Mat gör under, och det kändes bättre. Men jag satt mig ändå ner och spelade sims2 =P
Till slut orkade jag mig ut på en länk. Inte 8km, som skolvägen är, men 5,3km i alla fall. Och tur det, mina lår gör ont igen! Fast jag har mina hälstöd! Det for bort då jag lade i dem tidigare i år =/
Resten av dagen blir väl bättre, hoppas jag =)
Men jag ORKADE UT! Haha!
//Leithinan

No comments:

Post a Comment