Thursday 15 January 2015

UK (inte landet)

Nu är det UK! Jee! Ska hjälpa till lite med teknik och sånt när nu Frida inte är i landet. She better be on Twitter, though!
Vad jag har sett är det riktigt intressanta diskussionsämnen i år, vilket är verkligen bra, då det vissa år varit ganska onödiga..
"Kyrkomötet bör ta ställning till förslaget om jämlik äktenskapslagstiftning" är en jag tror det kommer fina diskussioner från, och inte på ett dåligt sätt. Bara att många har mycket att säga. Ni vet?
Att UK startar innebär också att mitt Twitter-konto vaknar till liv igen, efter ca ett års paus. Det var också "på grund av" UK, som jag skaffade Twitter, så det är väl bara rätt att det används sparsamt? Nä? Vet inte.

Känner mig lite skyldig för att jag har ätit en del choklad och onyttigt nu, ville fortsätta min stejk, men jag hade väl nåt bakslag av tre tyngre dagar tors-lör. Har inte orkat göra så mycket, men har ju gått till butiken och liknande småsaker, så helt stilla har jag inte varit. Nästan. Kanske. Men jag ska göra mitt bästa i framtiden! Be strong!

Nu ska jag väl fortsätta. Eller börja.

//Leithinan

No comments:

Post a Comment