Tuesday 10 March 2015

Så var det över

På måndagen hade vi äntligen möjlighet till omtent i introduktion till Medieproduktion, som vi hade på hösten. Hoppas det gick bra, jag kan inte  foto. It makes no sense to me. Men nu är det över, hoppas jag.
Hade ganska ont på sidan av vaden på söndag och måndag, och träningarna var ganska obekväma p.g.a. det och hunger. Men jag klarade mig helt okej ändå. Jag måste definitivt börja fara på länk på sidan om. Och borde muskelträna. Det börjar kännas som om det inte kommer att finnas tid för nåt annat mer. Suck.
Idag var vi 5+ timmar i online media labbet - också kallad rummet utan luft. Hur bra lektioner vi än har, så är det omöjligt att inte få huvudvärk i en 15m^2 stort rum med 15 datorer. Och fönstren går inte att öppna. Det är skönt att komma ut därifrån och kunna andas.

//Leithinan

No comments:

Post a Comment