Monday 4 May 2015

Vappen and all that

Den stora vappen. Började med att fara till skolan för bara en kort stund. Men det visste ni ren. For hem direkt och gjorde ungefär ingenting. Och det var så skönt. Fast jag inte hade gjort nåt hela veckan. På eftermiddagen for vi till stan. Anton för att ge blod (men det var stängt) och åka till Karis, och jag för att träffa Frida & co i Kajsaniemiparken. Jag for "via" Esplanaden, men hann inte dit till 18, så det var bara ingen idé att bli kvar och fundera bland överdrivet mycket människor. Väl i Kajsaniemiparken satt vi i några timmar och hade det mysigt innan några av oss gav oss av mot Arabiastranden. Vi var där resten av kvällen och träffade länge saknade människor från olika delar av Norden (to put it nicely). Det var otroligt skönt att se alla igen, särskilt de jag inte väntade mig att skulle vara på plats/folk jag trodde att inte kunde komma. 
Yay, friends! 

//T

No comments:

Post a Comment