Thursday 22 October 2015

Kaffesnobben sov middag

Jag har blivit en riktig kaffesnobb på senaste tiden (dvs förra året och under sommaren). På jobbet i sommar hade vi Löfbergs kaffe på jobbet, och det var otroligt gott! Några (snobbiga) kunder rynkade på näsan då vi berättade vilket kaffe vi hade, men själv tycker jag det är ganska fint kaffe. Och det smakar fantastiskt! Vi har testat lite olika här hemma. Vi hade tumma presidentti en lång stund i början, men sen dess har vi testat bl.a. kaffe från Crema och nåt som A fick av hans kompis. Just nu har vi Tumma Juhla Mokka (om det heter så), vilket är helt okej. Tack, Mamma =)
On another note, så tog både jag och A en nästan tvåtimmars tupplur mellan ungefär 14 och 16. Sen drack vi kaffe.

På dagen hade vi den sista lektionen i UXUI-kursen, och det betydde en kort presentation om vad vi hade åstadkommit i den sista uppgiften, kallad Case. Jag hade gjort en hemsida åt den fina kören Mineia, som jag är med i. Den är inte fullständigt klar, men största delen är fixad. Nästa vecka ska vi börja sätta ut den på WordPress, tror jag. Spännande... =)

//Leithinan

No comments:

Post a Comment