Thursday 12 November 2015

Cross stitch

Har äntligen börjat med korsstygn igen! Hittade några mönster på Google, vilket ledde mig till Pinterest, och eftersom jag inte vet hur det riktigt fungerar, så tyckte den att jag måste gå med. Men det var nu inte en helt dålig idé, jag hittade en massa jag kan tänka mig att göra, så jag ångrar inget ännu. Det här kommer att bli det största projektet jag gjort hittills, men det är fortfarande inte alltfört stort, ca 30x21cm blir det.

I tisdags var jag till Karis och umgicks med L så gott som hela dagen. Vi sökte efter makadamianötter, hittade inga, gav upp, och bakade andra cookies än vi hade tänkt oss. De var goda ändå. Senare spelade och sjöng vi också, för det är roligt, och det blir alltid så förr eller senare oberoende. Borde skriva mera låtar.
På kvällen var jag och A duktiga och var på länk. 5 jämnt. Ungefär.

Idag var det träning. Det är roligt att de hur man har spelat i 11 år, och ändå gör man fel på vissa alldeles enkla övningar. Jaja. Benen ville inte hänga med helt enkelt. =)

//Leithinan

No comments:

Post a Comment